Wij leveren 24/7 telefonische hulp aan al onze (sport)verenigingen.
Wil je niet de hele dag bezig zijn met administratieve taken? Stel dan alles in ons ledenadministratiesysteem zo in dat jouw leden het meeste zelf kunnen doen via de “zelf service". Het lid kan op de vereniging (of thuis) via een tablet zichzelf inschrijven (inclusief een digitale handtekening). Het restant van de maand en/of het inschrijfgeld kan het lid via ideal betalen. Of alles wordt automatisch geïncasseerd. Ook de storno’s worden automatisch verwerkt en herinneringen en eventuele boetes worden automatisch aangemaakt en verzonden (via email en Whatsapp). De vorderingen kunnen zelfs na een bepaalde tijd automatisch naar een incassobureau worden gestuurd, mocht je dat wensen. Wil het lid van abonnement wisselen, een strippenkaart aanschaffen of opzeggen? Via de app en webshop kan het lid dit allemaal zelf regelen. Uiteraard wordt er wel rekening gehouden met het lopende contract.
Maar efficiëntie zit niet alleen in het automatiseren van processen. In een oogopslag belangrijke gegevens gepresenteerd krijgen is ook een manier om tijd te besparen. Ons systeem heeft verschillende dashboarden waarin deze gegevens over jouw club in duidelijke grafieken worden weergegeven. Deze stuurcijfers kan je uiteraard ook dagelijks in een email ontvangen.
Werk je met vaste groepjes? Leden kunnen automatisch in bepaalde lessen worden ingepland. Via de app kan een lid zichzelf eventueel afmelden en de les inhalen bij een andere les. Gaat een les niet door, dan kan je dit direct doorgeven via een email, een push- en whatsapp bericht. De populariteit van de lessen en de waardering die de leden geven kunnen tevens per trainer worden opgevraagd.
Om goed inzicht te krijgen in de gezondheid van jouw bedrijf, zijn er een tal van management rapportages die je uit kan draaien. Ook heeft het systeem diverse koppelingen met verschillende boekhoudsystemen zodat het doorgeven van jouw financiële gegevens geen tijd meer in beslag zal nemen.
Stuur nieuwsbrieven of emails naar specifieke groepen. Is het belangrijk? Stuur dan ook een push en whatsapp bericht. Ook kan je instellen dat de email verplicht geaccordeerd moet worden in de app alvoorends men verder kan. En wat dacht je er van om in te stellen dat een lid na 90 dagen een enquête krijgt om te vragen hoe zijn ervaring is. Of met een aanbieding voor kledij? Dit is allemaal automatisch in te stellen.
De toegang kan geregistreerd worden met sleutelhangers, barcodes, QR-codes, pasjes en telefoons. Eventueel kan een trainer zijn telefoon gebruiken om passen te scannen. Afvinklijsten, of de aanwezigheid automatisch registreren op basis van een (automatische) reservering voor een groepsles kan ook. Wil jij je leden extra motiveren? Laat ze dan toegangspunten sparen zodat ze bijvoorbeeld korting kunnen krijgen op producten in de webshop!
Epass Online is het enige ledenadministratiesysteem dat verschillende tools en processen heeft ontwikkeld om de achterdeur zoveel mogelijk dicht te houden. Zowel om leden gemotiveerd te houden om te blijven komen, als leden die stop-gedrag vertonen in beeld te brengen (waar je met enkele klikken gehoor aan kan geven). Loopt een contract of strippenkaart af van een lid? Met 1 muisklik stuurt je ze een nieuwe aanbieding.
Uiteraard kan met dit ledenadministratiepakket meer dan alleen hier beschreven staat. Zo kan je o.a. ook documenten uploaden bij de leden en subsidies toevoegen of Epass Online gebruiken om de urenregistratie van jouw medewerkers bij te houden.
Prospecten kunnen via jouw website het lesoverzicht opvragen en direct een (betaalde) proefles inplannen. Dit wordt dan eventueel via de webshop direct betaald. Ook is er een prospect-opvolg-systeem ontwikkeld om bel / email lijsten te genereren zodat geen prospecten meer verloren gaan. Ook zalen, faciliteiten en workshops kunnen via jouw website geboekt worden. Uiteraard kan dit alles automatisch gesynchroniseerd worden met jouw google agenda.
Wil je dat de les alleen doorgaat als er minimaal 3 reserveringen zijn? Of mogen alleen bepaalde leden zich hier voor inschrijven? Dat is allemaal in te stellen. Ook kan het systeem automatisch een bericht sturen bij een 'no-show' en hebben wij een strafpuntensysteem om leden op de vingers te tikken wanneer ze wel reserveren maar niet langskomen.
Uiteraard zijn er ook diverse overzichten die je inzicht geven in de populariteit van de groepslessen en de waarderingen die de leden in de app geven (1 t/m 5 sterren). Deze gegevens kunnen per trainer worden opgevraagd (voor een eventuele uitbetaling).
Ons pakket heeft ook een volledig kassasysteem voor al jouw horeca verkopen. Er kunnen verschillende kassasystemen worden aangemaakt en je bent helemaal vrij om deze een invulling te geven. Knoppen kunnen voorzien worden van een icoontje voor een professionele uitstraling en ook kunnen strippenkaarten en dag passen worden aangeschaft. Door met bartegoeden te werken kan je toestaan dat leden ‘op rekening’ kopen. Het openstaande saldo zal dan later geïncasseerd worden. Wil een gezinslid alle openstaande facturen gezamenlijk betalen, dan is ook dat geen probleem.
Je kan tevens een onbeperkt aantal webshops aanmaken en zelf bepalen welke producten je in de webshop wil hebben. Leden kunnen eventueel een andere prijs krijgen dan de 'niet leden', en je kan mailingen inplannen met een rechtstreekse aankooplink en/of kortingscouponcode. Hierdoor verkoop je nog makkelijker.
Bel nu voor een afspraak of laat een bericht achter…
079-2047770
sales@epass-online.nl
Waalstraat 25 7555WD Hengelo