Wij leveren 24/7 telefonische hulp aan al onze zwemverenigingen.
Wil je niet de hele dag bezig zijn met administratieve taken? Stel dan alles in ons ledenadministratiesysteem zo in dat jouw leden het meeste zelf kunnen doen via de “zelf service“. Het lid kan op de vereniging (of thuis) via een tablet zichzelf inschrijven (inclusief een digitale handtekening). Het restant van de maand en/of het inschrijfgeld kan het lid via ideal betalen. Of alles wordt automatisch geincasseerd. Ook de storno's worden automatisch verwerkt en herinneringen en eventuele boetes worden automatisch aangemaakt en verzonden (via email en Whatsapp). De vorderingen kunnen zelfs na een bepaalde tijd automatisch naar een incassobureau worden gestuurd, mocht je dat wensen. Wil het lid van abonnement wisselen, een strippenkaart aanschaffen of opzeggen? Via de app en webshop kan het lid dit allemaal zelf regelen. Uiteraard wordt er wel rekening gehouden met het lopende contract.
Maar efficiëntie zit niet alleen in het automatiseren van processen. In een oogopslag belangrijke gegevens gepresenteerd krijgen is ook een manier om tijd te besparen. Ons systeem heeft verschillende dashboarden waarin deze gegevens over jouw club in duidelijke grafieken worden weergegeven. Deze stuurcijfers kan je uiteraard ook dagelijks in een email ontvangen.
Werken jullie met vaste zwemgroepjes? Leden kunnen automatisch in bepaalde lessen worden ingepland. Via de app kan een lid zichzelf eventueel afmelden en de les inhalen bij een andere les. Gaat een les niet door, dan kan je dit direct doorgeven via een email, een push- en whatsapp bericht
Alle zwemlessen (en privelessen) staan allemaal in jouw agenda. Het is mogelijk om dit rooster in jouw website te integreren en prospecten een proefles te laten inplannen en af te rekenen. Vinden ze het leuk? Dan kunnen ze zich direct (via een automatische opvolg email) inschrijven via het online inschrijfformulier. Ook is er een prospect-opvolg-systeem ontwikkeld om dit proces makkelijk te bewaken
Stuur nieuwsbrieven of emails naar specifieke groepen. Is het belangrijk? Stuur dan ook een push en whatsapp bericht. Ook kan je instellen dat de email verplicht geaccordeerd moet worden in de app alvoorends men verder kan. En wat dacht je er van om in te stellen dat een lid na 90 dagen een enquête krijgt om te vragen hoe zijn ervaring is. Dit is allemaal automatisch in te stellen.
De aanwezigheid kan geregistreerd worden via sleutelhangers, barcodes, QR-codes, pasjes en telefoons. Eventueel kan een trainer zijn telefoon gebruiken om passen te scannen, of gewoon via een afvinklijst de aanwezige leden aan te vinken. Omdat leden ingeschreven staan voor een les kan je ook instellen dat de aanwezigheid automatisch geregistreerd wordt. Passen e.d. zijn dan niet nodig.
Om goed inzicht te krijgen in de gezondheid van jouw bedrijf, zijn er een tal van management rapportages die je uit kan draaien. Ook heeft het systeem diverse koppelingen met verschillende boekhoudsystemen zodat het doorgeven van jouw financiële gegevens geen tijd meer in beslag zal nemen.
Uiteraard kan met dit ledenadministratiepakket meer dan alleen hier beschreven staat. Zo kan je o.a. ook documenten uploaden bij de leden en subsidies toevoegen of Epass Online gebruiken om de urenregistratie van jouw medewerkers bij te houden.
Ons pakket heeft ook een volledig kassasysteem voor alle horeca verkopen. Er kunnen verschillende kassasystemen worden aangemaakt en je bent helemaal vrij om deze een invulling te geven. Knoppen kunnen voorzien worden van een icoontje voor een professionele uitstraling en ook kunnen strippenkaarten en dag passen aangeschaft worden. Door met bartegoeden te werken kan je toestaan dat leden ‘op rekening’ kopen, en het openstaande saldo later geïncasseerd wordt. Wil een gezinslid alle openstaande facturen gezamenlijk betalen, dan is dat ook geen probleem.
Je kan tevens een onbeperkt aantal webshops aanmaken en zelf bepalen welke producten je in de webshop wil hebben. Leden kunnen eventueel een andere prijs krijgen dan de 'niet leden', en je kan mailingen inplannen met een rechtstreekse aankooplink en/of kortingscouponcode. Hierdoor verkoop je nog makkelijker.
Uniek in een ledenadministratiesysteem is ons leerlingvolgsysteem. Ouders kunnen in de app precies zien hoe hun lid presteert en krijgen hierdoor meer inzicht en betrokkenheid in de zwemlessen van hun kind. Via een vrolijke manier (met onder andere smileys) kan je aangeven in hoeverre een kind een bepaalde vaardigheid beheerst.
Doordat deze informatie allemaal geregistreerd staat, is het makkelijk op te vragen welke kinderen allemaal klaar zijn om af te zwemmen, en na afloop eenvoudig 1 of meerdere kinderen door te voeren om op te gaan voor het volgende diploma.
Bel nu voor een afspraak of laat een bericht achter…
079-2047770
sales@epass-online.nl
Waalstraat 25 7555WD Hengelo